Error. Page cannot be displayed. Please contact your service provider for more details. (18)

Cuma , Mayıs 26 2017
Son Haberler
Buradasınız: Anasayfa / GENEL / Ziyaretçi Defteri

Ziyaretçi Defteri


Öneri ve düşüncelerinizi yorumlayarak buraya yazabilirsiniz.


Hakkında yahya YALCiN

20 yorum

  1. Yahya(çiya) hocam eline sağlık çok güzel bir site…Çok faydalı olacağından eminim…

  2. rica ederim mehmethocam umarım hersey daha güzel olur sizin katkılarınızla

  3. arkadaşlar yazılara ulaşmak için yazının üstüne tıklayın bazı dosyalar klasör şeklinde olmak zorunda o yüzden dırek bılgısayarınıza kaydediniz.

  4. Alaaddin YILDIZ(çakallıklı)

    Yahya hocam gerçekten güzel bir mum diğer mumu tutuşrmakta ışığından birşey kaybetmez prolasıyla faydalı döküman paylaşımı ile antalyalı beden eğitimi öğretmenleri olarak bu siteyi yaşatmalıyız saygılar

  5. nurullah baraş

    süpersin

  6. hocam sayfanız süper tebrik ederim :)

  7. teşekür ederim amacım sizlere yardımcı olmak…sizin desteğiniz beni daha çok motive ediyor eksik etmeyin…

  8. daha beden egitimci olamadım ama olacam inş. :) site güzel elinize saglık :)

  9. inşallah sizleride aramızda görmek bize mutluluk verecektir.teşekürler

  10. hocam gercekten cok iyi düsünmüssünüz sizin gibi sporu seven ve spora düşkün olan birine hic raslamadım bazıları var sadece getiri icin yapmak zorunda kalır ama sizin yürekten gönülden isteyerek yapıyorsunuz siz gibi degerli ögretmeni gönülden kutluyorum ve sonuna kadar destekliyorum hocam

  11. teşekür ederim samet.sizlere yardımcı olduysak ne mutlu…

  12. hocam cok guzel bı sıte elınıze saglık

  13. hocam site süperde şu videoda bi olsa :) Reklamları tıklamaya devam ;) haa bide rüyamda qördüm fb gs maçı olacakya biz yeniyoruz gs qene her zamanki qibi yeniliyorrr :) ama top yuvarlak hiç belli de olmaz :)

  14. Merhaba,

    29 Akim Cumhuriyet Bayramı ve Yaz/Kış spor okulları gösterileri için kostüm ve halk oyunları kıyafetleri ihtiyacınız için bizimle irtibata geçebilirsiniz.

    Örnekler :
    http://www.facebook.com/?tid=1428860362119&sk=messages#!/profile.php?id=100000932976127

    Kadriye Taşralı
    533 7220738

    Hocam elinize sağlık çok faydalı bir site

  15. nurettin kayhan

    Tecrübeli beden eğitimi öğretmeni olarak birikimlerimi branştaşlarımla paylaşmaktan mutluluk duyarım.tüm spor branşalrıyla ,spor kulübüyle ve tutmamız gereken tüm dökümanları paylaşabilirim.istanbulda ve TÜRKİYE nin tüm yerlerinde görev yapan arkadaşlarla ortak paydada buluşalımki sporumuzu ilerletim.Herşey gönlünüzce olsun

  16. hocam ilgi ve alakanız için teşekürler bilgi paylaşıldıkça güzeldir.herkes elindeki bilgiyi paylaşsa çok güzel bir birliktelik olur tabiki değerli birikimli tecrübeli hocalarımızın bizlere destek olması aynı yolda yürüyor olmamız açısından bize pozitif enerji veriyor çalışmalarımıza güç katıyor.forum sayfamızda paylaşımda bulunabilirz.çalışmalarınızda başarılar diliyorum hocam.

  17. WEB SİTENİZ ÇOK GÜZEL OLMUŞ TERBİKLER.

  18. uludağ besyo engelli alımı yapıomu

  19. Merhabalar . Ben istanbul bahçeşehirden Burak Bal . Şu an lise 3.sınıfda okuyorum . Spora ilk küçük yaşımda dövüş sporlarından başladım sonrada atletizm le uğraşdım son olarakda 4 senedir amatör olarak artistic gymnasticle devam ediyorum . Spor Akademisi Beden eğtimi yuksekokulu okumak istiyorum . En büyük hayalim . Yardımcı olabilecekmisnz . Ne yapmam gerek fazla bilgiye sahip değilim . Yardımcı olursanız minnettar kalırım . Şimdiden teşekkürler [:)]

  20. özgür yurtsever

    kardeşim site çok güzel.eline sağlık.budur yani.görüşürüz ciğerim:)))muskulus adam seni

Cevapla